ידידותית למשתמשים

גמישות בהתאמה לצרכי האירגון ולתהליכי העבודה הקיימים על-ידי הוספת והסרת שדות וסדר התצוגה. יכולת סינון מיידע מתקדמת בלי צורך להפיק דוחות.

הכנסת לידים ישירות מהאתר שלך

התחברות פשוטה לאתר שלכם. אפשרות לקליטת לידים ופניות אוטומטית מטופס באתר ומכל סוג דף נחיתה. כל ליד יגיע ישירות למערכת.
ניהול לידים כולל מעקב מלא עד תום המכירה.

כל צרכי העסק במקום אחד

לידים, לקוחות , אנשי קשר וספקים.
הפקת ומעקב של הצעות מחיר והזמנות עבודה ב- pdf.
הפקת וניהול גביה של חשבוניות מס וקבלות ב- pdf.
ניהול מטלות, יומנים ותזכורות.
ניהול מוצרים, מחירונים ומלאי.
ניהול ארועים כגון: ימי עיון סדנאות וקורסים.
ניהול קמפיינים שיווקיים כגון מסעות פרסום.

כל המידע על הלקוח במסך אחד

מתונה מלאה ממסך אחד על כל הפעילות מול הלקוח. כולל קישור מסמכים מתוכנות ה-office וקבצים נוספים לתיק הלקוח. דוא"לים עם אפשרות חיבור ל- Gmail או לשרת Exchange.

עבודה ממספר רב של סניפים

חברו את סניפי העסק למערכת וקבלו שליטה ומידע בזמן אמת. אפשרו לעבדים לעבוד מאתר הלקוח או מהבית.

ניהול משתמשים ושותפים עסקיים

אתם תחליטו למי ברצונכם לאפשר גישה למערכת, מה יראו ואיזה פעולות יוכלו לבצע מערכת הרשאות והיררכיות משוכללת וגמישה. לדגמה סוכן רואה ומטפל רק במידע שהוא רשאי.

הפקה קלה של דוחות מורכבים

מחולל דוחות המאפשר הפקת דוחות בצורה פשוטה וידידותית ללא כתיבת קוד. דוחות המסיעים למעקב אחרי ביצועי החברה, זיהוי הזדמנות עסקיות, עריכת תחזיות מכירות וכולי.

יבוא נתוני העסק הקיימים מתכנות אחרות

אין צורך להתחיל מהתחלה. ניתן להעלות נתוני לקוחות לידים וספקים מהמערכת הישנה.